finaste



det ni:)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag försökte kommentera under ditt inlägg Utredning !!



Och vill bara säga det sååå himla bra och rätt tänkt, det är det bästa du kan göra och att göra det i så god tid som innan denna skola kommer !!



Själv har dom påbörjat utredning nu i adhd add och en massa annat... tänk om jag nu får nån diagnos och tänk då om jag hade kunnat få den innan skolan OCH DÅ HADE JAG JU FÅTT HJÄLP både i skolan och med medicin .... Men jag visst det var annat förr i tiden pratades det ju inte om sånt här på samma vis och var ju inte lika uppmärksammat !!



Men det är det ju nu, så du gör helt rätt !!!!

Och helt rätt i det du skriver det är inget att skämmas över !! Gillar din iställning dina barn kommer få en super uppväxt !!

2012-04-12 @ 23:14:25
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0